Uppdatering!

Lovade egentligen uppdatering igår, men orkade inte med det och egentligen inte idag heller! Men jag har många nära som bryr sig och vill veta hur det gick, vilket jag är oerhört tacksam för!

I det hela gick ingreppet bra, dom brände av nerverna på höger sida på nivå c4 och c5. Blev en liten komplikation då jag hade fått ärrvävnad efter de två tidigare ingreppen, så bedövningen spred sig inte som den skulle! Så när de skulle börja bränna av nerverna på ett ställe, kändes det i hela nacken! Så det var bara att skrika stopp och sen fick de bedöva precis på den punkten! Tydligen är det så det kan bli ju fler gånger man gör det, men ingreppet går att göra oändligt många gånger fast man får vara beredd på att bedöva mer!

Nu efteråt har det blivit en blödning precis som de andra gångerna, vilket beror på att jag har ett kärl precis där han sticker samt att jag är lättblödande pga av mina mediciner. Så nu blir det att återhämta sig innan jag ser hur det blir! Håll tummarna!

Tusen tack för alla sms, Facebook hälsningar, telefonsamtal med mera! Är otroligt tacksam att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0