Vilken natt!

Usch vilken natt! Gick och la mig vid tio tiden, väldigt trött var jag så jag trodde att jag skulle somna direkt. Tyvärr var fallet inte riktigt så, istället vände jag mig fram och tillbaka i sängen för att hitta ett sätt där det gjorde mindre ont i nacken! Minuter blev till timmar och det började göra mer och mer ont i nacken plus att småkrypningarna i benen blev värre och värre! Efter att hållt ut i tre timmar, tänkte jag att jag fick gå upp och kolla att jag verkligen hade tagit min kvällsmedicin och eventuellt ta extra smärtstillande, då jag visste att jag hade tagit dom!

Jag gick fram till dosetten och till min stora förvåning ser jag att min smärtstillande tablett har fastnat i ett hörn, så när jag vände dosetter för att ta den på kvällen fick jag bara astmamedicinen i munnen! Så efter att stoppat i sig den, var det bara att vänta en timme innan lite av smärtan hade försvunnit så jag kunde somna!

Jag säger bara det, usch vilken natt! Hoppas på en bättre natt ikväll:-)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Usch det låter verkligen som en jobbig natt :(, hoppas du får en bättre natt inatt! Kramar!!

2012-11-07 @ 18:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0