Armbågarna fram och sträck!

Ibland hjälper det att visa öppet att man blir arg och ledsen, när man känner sig dåligt behandlad. I över en månads tid har jag fått kämpa för att hamna rätt. För mig är det väldigt viktigt att jag hamnar i en grupp efter vad jag kan trots min skada, inte efter var det finns pengar att hämta eller vad jag antas kunna pga min skada. Trots att många med wiplashskada har liknande symtom, så är vi individer och klarar olika mycket. Något man har fått lära sig under dessa fyra åren, är att armbåga sig fram. Det är först då man kommer någonstans tyvärr.

Idag blev det klart från arbetsförmedlingens sida att de ska göra vad de kan för att min arbetsprövning ska bli en anställning. Nu är jag på rätt plats i deras händer, efter många om och men. Nu är det bara upp till arbetsgivaren att förhoppningsvis skapa en anställning. Håll tummarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0