Lägenhetsvisning igen...

Varför kan det aldrig vara min tur. Ikväll var jag och tittade på en jätte fin lägenhet där allting kändes rätt, tyvärr stämmer ändå inte det viktigaste som gör att jag kan buda.

I annonsen stod att det var två trappor, vilket är på gränsen vad jag klarar av att springa i flera gånger per dag i. Men jag tänkte att jag tittar och testar. Tror ni inte att när vi kommer ditt har inte mäklaren räknat med den första trappan, så helt plötsligt var det tre långa trappor att ta sig upp för. Detta funkar inte flera gånger om dagen i sin egen lägenhet, det är skillnad när man hälsar på någon där du springer en gång. Jag klarar ju att gå i trappor, men det gör mer ont i foten och att det hela tiden finns en risk att jag trillar.

Blev så besviken alltså, allt annat var ju perfekt. Bara det jäkla benet som inte vill som jag... När kommer min tur att hitta något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0