Trött på att bli styrd...

 Blir så trött ibland att myndigheter styr mitt liv till viss del. Vill vara fri som alla andra och bara ha en vanlig lön, inte ha fyra olika aktörer som är inblandade. För det är det de handlar om nu, när min framtid diskuteras. En lönebidragsanställning är kanske på gång på jobbet, men det handlar bara om 25 %. Sen ska försäkringskassa, af och försäkringbolag täcka resten.
 
Förstå mig rätt, är jätte tacksam över alla som hjälper till, men ibland blir man bara lite trött. För imed att många blir inblandade är det många som ska uppdateras och ansökningar som ska in hela tiden. Tror jag har skickat tio mail på tre dagar till olika personer som har med en eventuell anställning att göra. Tar så himla mycket energi, som kan gå till annat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0