Tuff dag!

Idag har det varit en tuff dag smärtmässigt! Allt har gått på räls som vanligt, men det har varit en kamp invändigt. Som tur var kom mormor och morfar på lite lunch, så man glömde allt för en stund och bara njöt över varandras sällskap!

Just nu längtar jag efter bränningen de ska göra i nacken i slutet av oktober, för även om det är jobbigt! Hoppas jag att det ska bli samma resultatet tidigare och det är det jag längtar efter! Inte att gå igenom det, utan vakna några veckor efter och märka att grundsmärtan har gått ner! Känner att jag börjar bli trött på att kämpa nu, behöver en paus rent smärtmässigt....

Kommentarer
Postat av: Fredrik


Du är en kämpe!!
Massa styrkekramar!!

2012-10-11 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0