Underbar helg!

Vilken underbar helg vi har haft och har några timmar till! I fredags eftermiddag åkte vi först bil och sen tåg från Alvesta upp till Norrköping! På stationen mötte syster yster upp oss och sen satte vi oss i en taxi till idas studentrum!

Där på 15 kvadratmeter har vi bott fyra man i tre dagar. Så mysigt att ligga och små skratta och små prata när man ska sova!

Helgen har annars bestått av shopping, lunch med idas vänner, filmmys, äta ute, fika med mera. Idag blir det en titt på skolan innan vi åker hem!

Jag har ju inte åkt tåg på fyra år, pga att jag blir åksjuk! Men efter en åksjuk tablett, nerrullade rutor samt att fokusera på en viss punkt och åka åt rätt håll går det okej! Man kan väl säga så, att finns det andra alternativ så tar jag det i första hand men jag vet att jag kan iallafall!!

Kommentarer
Postat av: H

Har du provat åksjuke tuggummi? Jag brukar ta en tablett och tuggummi. Dom är superbra!

Svar: Jag visste inte att det fanns tuggummi också, trodde bara det tar tabletter! Tack för tipset, det ska jag prova nästa gång! Alltid skönt att hitta olika sätt så att man kan övervinna olika hinder som skadan skapar! Tack än en gång!
enoskrivenframtid.blogg.se

2012-10-28 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0