Uppdatering om visningen!

Många har frågat hur det gick på visningen och jag lovade ju att uppdatera, men har tyvärr har mitt lilla guldfisk minne förträngt detta!

Börjar bli trött att gå på visningen, men tyvärr fortsätter jakten då denna lägenheten inte heller var något att ha! Tankarna är egentligen en två men tittar även på treor, men ska jag köpa en trea ska den kännas helt rätt. Trean som jag var på visningen på i söndags, var väldigt trång var man än gick! Vill gärna att den ska vara luftig, för att den både ska kännas trivsam men även praktisk!

Det allt hänger på är väl att man ska få en känsla när man kliver in genom dörren, att här kan jag trivas! Man ska få bilder när man går runt hur man själv hade velat ha det! När man får den känslan går alla små problem att lösa och allt känns rätt! Ny visning på måndag, så vi får väl se om allting känns rätt då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0