Höst luft!

För första gången kändes det som hösten låg i luften idag när jag och Caspian var ute och gick! Löven hade börjat ändra färg på träden, vissa låg redan på marken och det var en annan luft även om det var varmt!

Många saker redan sommaren, men jag ser framemot hösten! Att få krypa in och tända ljus med en filt i soffan! Varje årstid tycker jag har sin charm! Men den största fördelen med hösten och vintern är att jag känner mig lite mer som alla andra och jag lyssnar lite mer på min kropp! På sommaren ska alla göra så mycket och man försöker hänga för att vara som alla andra! På hösten drar alla andra ner på aktiviteterna lite med imed att vardagen börjar! Det syns inte heller på samma sätt när man tar sin lilla lur i sängen på eftermiddagen och det känns inte så svårt att lägga sig! Kroppen tackar och tar emot att det är höst, för jag känner hur trött den egentligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0