Pigga upp tips sökes!

Usch vad jag är trött. Brukar vara konstant trött, ingår ju i skadad men man har lärt sig leva med det. Men på sista tiden har jag varit tröttare än vanligt och sovstunderna har blivit flera, vilket är ovanligt. Vilar alltid varje dag, men har svårt att sova på dagen. Har trott att det beror på att operationen har slutat fungera, vilket gör att smärtan ökar. Eller att jag har ökat en timme i tid på jobbet, ja det finns många troliga orsaker.
 
En annan orsak kan vara b12 brist, vilket jag hade för två år sedan. Har börjat få lite symtom som jag hade då, så idag har jag faktiskt ringt till läkaren för att få det kollat. Behöver ju inte gå med något, om man inte behöver. Får väl se vad det visar, fram tills dess är det bara att göra så mycket som möjligt som man blir glad av och vila mycket!
 
Har ni några pigga upp tips?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0