Förberedelser....

På lördag står lite släktkalas på schemat för att fira min födelsedag, dock lite tidigt men ibland blir det så. Ikväll börjar förberedelserna lite smått eller ska man vara ärlig började det för två veckor sedan. Bakade lite för några helger sedan. För det är ju så när kroppen inte riktigt orkar, att man får dela upp det lite. Vill ju så gärna bjuda min fina mormor/morfar, morbro med familj och min egen familj på en härlig kväll. Är lite tramsig vid sådana här tillfällen att jag vill göra så mycket själv, vet inte om det är självkänslan som får sig en törn när alla vill hjälpa till för mycket. Lite hjälp behövs ju, men annars får man planera för att orka med.
 
Ikväll blir det handling och imorgon ska det sista fixas, för att sedan laga mat på lördag. Det är som jag säger, planering är det som gäller! Ska bli så roligt och mysigt att ha alla samlade, det är den bästa av alla presenter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0