Från valp till servicehund!

Nu gäller det att ladda upp inför på söndag. Då ska nämligen jag, Caspian och mamma träffa servicehundstränaren igen. Var ett tag sen jag var hos henne på individuell träning och nu är längtan stor igen. Det ger så mycket att få spendera några timmar med henne, då hon verkligen brinner för det hon gör.

Känns skönt att få lite hjälp när det gäller lite vardagslydnad samt hur jag går vidare med servicehunds träningen. Man behöver någon som stöttar som vet hur man gör. Så nu laddar jag upp med att steka blodkorv, dela korv, torkad lever och så vidare. Det ska ju vara super god belöning för att få ut det ultimata av nya träningsmoment!!

Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0