Jävla värk...

Ibland känner man sig så liten...
Denna veckan har börjat tufft, då smärtan är jobbigare och mer påträngande än vanligt. Man vill bara krypa ner i sängen och ligga där, men livet funkar ju inte riktigt så. Brukar klara smärtan bättre och är van vid att stå ut, men denna veckan lyser den igenom mer än vanligt. Orkar inte hålla skenet upp lika bra helt enkelt. Men jag tänker så, att ibland måste det nog få lysa igenom. Jag är inte alltid så stark som jag vill vara eller visa. Ibland är jag bara en rädd liten mus som måste få vara liten ett tag för att orka bli stor och stark igen....
 

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du är en kämpe :)
Med en 24h fight mot smärtan så får man lov å sänka garden ibland ;)
Gla för din skull att det gått bra med jobbet.

Må väl /Plåsterkram

Svar: Ååå vad glad jag blir áv lite pepp, man behöver det ibland! Ja det är nog så att kroppen inte orkar ibland! Tack för stödet! Kramis
enoskrivenframtid.blogg.se

2013-02-18 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0