Yrpanna...

Usch vilka dagar det har varit... Tills igår då jag blev firad på min födelsedag och hade en helt underbar dag, berättar mer om det imorgon. Tänkte att jag skulle berätta om dagarna innan först...
 
Som jag skrev i torsdags så var förra veckan otroligt jobbig rent smärtmässigt och mer än vad jag klarade av. Kämpade mig igenom veckan fram till torsdag eftermiddag då det tog helt stopp. Kroppen sa ifrån och yrseln kom som ett brev på posten. Allt började snurra runt omkring mig och varje steg jag tog kändes som man hade bly under skorna. Min sista tanke den torsdag kvällen var att jag skulle hoppa in i duschen innan jag la mig i soffan, men det var
 
snurrigt värre. Så den kvällen fick jag mig en tankeställare och fick begränsa mina planer för fredagen. Med sorg inombords fick jag avboka kvällens aktivitet för att sedan ligga raklång i soffan. På lördagen blev det med ändrade planer med lugn och ro och till och med lite sömn på eftermiddagen. Tro det eller ej, har så himla svårt att sova när vilar. Måste titta på något för att bli liggande, annars kommer jag på massa saker att göra... Har ni med svårt för det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0