Arbetsmarknaden, Here I come!!!

Det som tog några sekunder att rasera, har tagit lång tid att bygga upp igen. Livet består av små och stora pusselbitar som är viktiga för att vi ska må bra. De stora bitarna är familj, jobb, fritid, ekomi osv. Sen finns det små bitar som tex att göra så att vardagen får en gulkant.

I fyra år har jag försökt att bygga upp de där pusselbitarna i mitt liv igen, då mycket togs ifrån mig den dagen hon körde in i mig. Jag har fortfarande bitar kvar att ta tag i, men idag föll en av bitarna på plats. För i morse skrev jag nämligen på mitt anställningsbevis för en fast tjänst på 30 procent. Min arbetsprövning går på fredag över till en anställning, vilket känns helt jävla fantstiskt! Brukar inte svära, men är just nu så glad och lycklig. Det har varit en sån lång och stor kamp att komma hit, då det har varit många motståndare och att jag har haft oddsen emot mig. Men skam den som ger sig, arbetsmarknaden here I come!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjögren

Grattis verkligen, önskar dig lycka till!

Svar: Tack! Det värmer!
enoskrivenframtid.blogg.se

2013-01-29 @ 13:13:52
Postat av: Anna

<3

2013-01-29 @ 15:59:03
Postat av: Mariell Riedel

Underbart! Du är en kämpe! Stort grattis och lycka till!

2013-01-29 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0