Blir så glad...

Blir så himla lycklig, glad och rörd av alla lyckoönskningar. De bara strömmar in från facebook, här på bloggen, sms och telefonsamtal. Har även fått besök av min moster och mormor och morfar som hade med sig fina blommor och lakritspipor. Är så tacksam över alla som finns runt omkring mig och som glädjs med mig och förstår vilken stor seger detta är. Det är så länge sen jag kände mig så här lycklig, oftast är det både jobbigt och härligt på samma gång. Är bra på att koppla bort min skada och försöka se allt positivt, men den finns ju ändå där innerst inne. Men när jag fick beskedet på att jag fick jobbet tog lyckan över helt för några dagar och skadan fanns inte för en stund!
 
I måndags kväll blev det lite firande med mamma och pappa. Först grät vi lite lyckotårar både jag och mamma, för att sen bli uppvaktad med fina blommor från både mamma och pappa. Vi avslutade kvällen med lite marängtårta, champangen får vänta till helgen! Här kommer lite bilder på mina fina blommor som står och bara gör mig allmänt lycklig just nu!
 
Tulpaner från pappa!
 
 
Orkide från mamma!
 
 
Tulpaner från mormor/morfar och min moster med familj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0