Dags att lägga huvudet på kudden...

Nu är det dags att lägga huvudet på kudden och vakna upp till en lördagen med sovmorgon! Det låter väl inte helt fel kanske många med mig som har planerat det! Idag har jag haft en helt underbar dag. Först blev det frukost med min fina kusin som hade frallor och vackra tulpaner med sig! Efter det tog vi bilen till Elleholm för en härlig promenad med Caspian vid stranden! Man blir så glad över att se han springa runt där och vara alldeles lycklig över att få gå lös. Därefter hände det inte så mycket mer utan det har varit vila för hela slanten! Känner egentligen att jag borde tillåta mig själv fler sådana här dagar, för min kropp behöver det verkligen! Men ibland är det svårt att låta den bestämma när vardagen rullar på och allt annat vill ha tid och ork från en, tyvärr hamnar vilan för långt ner på listan då! Istället när man gör så kommer man till en dag då och då när man bara kollapsar. Brukar bli så ibland, går minsta lilla fel då utlöser det massa saker som har samlat på sig! Efter en sådan dag brukar jag inte tillåta mig mer än den dagen för jag är så rädd att fastna i något! Istället när jag vaknar dagen efter försöker jag vända på det och se allting bra istället och då rullar det på ett tag till! Ska försöka bli bättre på att stoppa det innan, ska göra ett gott försök imorgon när jag är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0