Efterlängtad!

Ååååå älskade fredag! Den har nog aldrig varit så efterlängtad som denna veckan. Första vanliga veckan 2013 är till ända och jag kan bara konstatera att den har varit otroligt tuff. Kroppen har gjort sitt yttersta att kämpa emot och smärtan har varit näst intill ohanterbar. Detta har resulterat i många sovande och trötta kvällar i soffan!
 
Nu sitter jag här med ett stort leende på läpparna att jag trots det har klarat av den och att jag än en gång har överlevt en svacka. Det vet jag ju att jag gör, men när man är i det känns minutrarna och timmarna otroligt långa. Men nu tackar jag för mig, för nu blir det filmtajm och fredagsmys!
 
Önskar er alla en härlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0