Nu kör vi!

Ett två tre på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det! Då är det åter dags att gå tillbaka till vardagen imorgon eller rättare sagt redan från ikväll, eftersom alla förberedelser redan har börjat. Tyvärr kan man inte gömma sig undan lite till utan det är bara att ta ett djupt andetag och kliva ur sitt skal. Det finns ju härliga och roliga saker som väntar med och som man längtar till, men det har varit så skönt att få vara i sin lilla bubbla. Syster yster har varit hemma och förgyllt tillvaron och tillsammans hela familjen har vi hittat på mycket härligt och mysigt tillsammans. Det skönaste över att vara i en bubbla är att slippa alla krav både från andra och inte minst sig själv. Det blir väl mitt nyårslöfte att försöka dra ner på alla kraven, plocka bort det som jag kan ta väck som jag inte mår bra av. Annars är det bara att köra för fullt i samma anda som förra året!
 
Här kommer årets första veckoschema!
 
MÅNDAG  Arbetsprövning
 
TISDAG  Arbetsprövning
 
ONSDAG  Möte och massage.
 
TORSDAG  Arbetsprövning
 
FREDAG  Ledig
 
LÖRDAG  Utflykt!
 
SÖNDAG  Dop!
 
Hoppas att ni hänger med mig även 2013, fast jag har varit lite dålig att uppdatera den senaste tiden. Tack för att ni finns! Det kör vi en high five på, för ni är toppen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0