Papper...

Alla dessa papper... När man blir sjuk eller skadad dimper det ner hur mycket papper som helst i brevlådan. I mitt fall från arbetsförmedlingen, försäkringsbolag, försäkringskassa, advokat osv, alla dessa som jag inte ens hade haft att göra med om det inte var för min olycka. Har fyra pärmar med olika saker allt från utbetalningar till intyg osv. Alla papper är sparade för att de eventuellt behövs i framtiden, sparar hellre ett för mycket än ett för lite.

Det var bland det första rådet någon gav mig när jag blev skadad, att det var viktigt att spara allting. Så jag har inte vågat något annat än göra det, men jag måste medge att jag blir lite trött på alla papper och pärmar ibland. Men det är bara att skaka det av sig och sätta in ytterligare ett papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0