Den blev min!!!

Så mycket tankar som snurrar i huvudet och så många beslut som ska tas. För er som undrat var jag har tagit vägen de senaste dagarna, så kan jag tala om att det har varit fullt upp. För ca två veckor sedan var jag på visning för en trea i Hunnemara området i Karlshamn, 17 spekulanter som skulle titta på samma objekt. Jag har ju varit på många visningar och lagt många bud den senaste tiden, men det har aldrig riktigt gått vägen. Precis som några andra lägenheter som jag har fastnat för såg jag potential i denna, så jag bestämde mig lite snabbt på visningen för att lägga ett bud. Man har ju lärt sig lite under den här resan med, blandat hur man kan "skrämma" bort lite av de som är intresserade genom att lägga bud på olika sätt.
 
Eftersom det skulle vara två visningar så dröjde det ända till i måndags innan mäklaren började ringa runt till de andra, för att eventuellt få in fler bud. Det visade sig att två till var intresserade och ett bud las över mitt, så jag valde att chansa och lägga ett bud till under tisdagen. I onsdags morse ringde mäklaren och berättade att lägenheten var min om jag ville ha den, då säljaren valde mitt bud. Chockad men glad ringde/messade jag runt till familj och vänner för att berätta nyheten. Sen dess har det bara rullat på med kontraktskrivning, handpenning, renoveringsplaner osv... Så bloggen har kommit lite i andra hand, men jag lovar er det blir en spännande resa ni ska få följa med på! För mig är det inte bara att flytta, utan det handlar om att göra det praktiskt efter mina behov. Jag har väntat så länge att få en egen bostad igen och då ska jag tusen gubbar få det som jag vill, även om det kanske tar lite längre tid att komma dit!
 

Kommentarer
Postat av: fanny

Gud va roligt! Grattis :)

2013-03-18 @ 12:08:18
Postat av: Patrick

Stor grattis kram!!!
gläds med dig :)

2013-03-23 @ 14:30:51
Postat av: Theres

Grattis! Hoppas att du kommer att trivas bra i den.

2013-03-25 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0