Mitt senaste projekt!

Har lite små projekt som ska målas framöver för att få en personlig lock. Förhoppningsvis får jag väl en lägenhet att sätta de i förr eller senare. Just nu är jag på jakt efter whiteboard färg, då jag tänkte att jag skulle måla en gammal ram i vit för att göra min egen kom ihåg tavla. En fungerande sån är ju ovärderlig för mig och för att vardagen ska flyta på. Vill ha det på mitt sätt och då är det inget att göra än att göra en egen. Lite roligt med sånt småjobb, om man bara får göra det i eget tempo och utan krav. Ramen har jag, så nu är det färg som ska köpas. Men det var tydligen svårare att få tag i whiteboard färg än vad jag trodde, men nu har jag hittat en sida på nätet. Så nu är det bara klicka i vad man ska ha och beställa!

Fortsättning följer!!! Bilder utlovas när den är färdig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0