Tänk om...

Är så fascinerad av alla hundars minne, att de aldrig glömmer något och deras öga för detaljer. Önskar ibland att jag hade Caspians minne så jag slapp alla mina lappar eller min surfplatta för att komma ihåg allt. Hade bra minne tidigare, men sedan olyckan vill inte huvudet som jag ibland. Det har väl inte blivit bättre med tiden, men man har hittat sina sätt och metoder för att klara av vardagen på sitt sätt.

Igår när jag duschade råkade en tvättsvamp trilla ner på golvet, som jag sedan glömde att ta upp. Idag stod Caspian och skällde mot duschen för att något var annorlunda. Jo då hade han fått syn på svampen och den brukade ju inte vara där och därför var han tvungen att reagera. Visst är djur häftiga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0