Dumma ögon!!

Blir så trött ibland på skadan! Den har dragit med sig mycket som har förändrat min vardag och som jag har lärt mig leva med! Men ibland blir man bara så trött på allt jobb den skapar!

Har skrivit något inlägg här tidigare om ögonen! Har haft synfel sedan jag var tre, som har korrigerats på olika sätt! Men från det jag var ca tolv tills olyckan var min synskärpa densamma! Kollade den någon vecka innan olyckan och allt var detsamma, men efter olyckan har det bara krånglat! Ena månaden är det sämre, ibland bättre och så håller det på så! Vet inte hur mycket jag har hållt på att ändra linser och glasögonen och nu är det bara att konstatera att jag är i ett nytt stim! Visst kan man bli trött ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0