Skenande tåg...

Vad har hänt den senaste tiden? Känns som mitt liv och vardagen med det är ett skenande tåg, som min kropp gör allt för att komma i fatt! Jag springer och springer men ändå hinner jag enbart nudda tåget för att sen falla och komma efter igen! Känns som det har varit så under en månad, att så fort jag får en chans att lugna ner kroppen och mig själv lite drar det skenande tåget igång igen!!

Det kanske finns några som säger att det bara är att prioritera och bara göra det allra viktigaste, men det är inte alltid så lätt!!! När världen för en stund blir övermäktig, inte varje bit för sig men alla tillsammans! Men det är som man säger, efter kaos kommer ordning! Jag hoppas bara att det infaller den närmsta månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0