Flytten som aldrig tar slut...

Herregud vad grejer man har i sina gömmor. Har bott i lägenheten i snart 2 månader och flyttlasset gick från mamma och pappa första helgen i augusti, där iallafall de mesta grejerna kom med. Men sen är det ju så när man bor nära, då kan man ju ta lite i taget. Så det jag inte har varit säkert på att jag ska ha med till lägenheten har jag lämnat kvar och sen rensat hos mamma och pappa innan det mest värdefulla i högen har fått följa med vidare. Kan tänka mig att grannarna har lite roligt åt mig, för så fort jag går från föräldrahemmet har jag minst två fulla pappkassar med mig. Börjar dock bli lite trött på allt det här rensandet, packa ner och packa upp. Idag tog jag sista lådorna, men skulle inte förvåna mig om det dyker upp en och annan kasse till.... Hihi!

PS; Vet att ni är många som är nyfikna på hur lägenheten ser ut nu när den är färdig. Ska lägga ut bilder framöver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0