Vissa dagar önskar man att man aldrig vaknar...

Vissa dagar önskar man att man aldrig hade vaknat för man har så otroligt ont.....

Idag är en sådan dag, huvudet känns som det ska sprängas, nacken lever sitt eget liv i ostadighet, och det känns som om man har en hel myrstack som har byggt bo i höger armen. Smärtan är så outhärlig att man inte vet vad man ska ta vägen. Att ligga, stå, sitta har ingen betydelse för det gör lika ont oavsett. Idag känner jag mig som ett djur i en bur eller fånge i min egen kropp.

En sådan dag som idag vill jag inte kämpa mer mer, vill inte ha det så här längre. Tankar som kretsar runt i huvudet är ska jag ha det så här hela min framtid? När man har så här ont är det en viss panik som kommer krypande för man vet inte vad man ska ta sig till. Jag önskar att jag kunde fly till en plats där det inte fanns smärta eller där man inte har några begränsningar.

Ligger i sängen och väntar på att mina extra mediciner ska börja göra sitt jobb, så att lite går bort av det onda i mina kropp ska försvinna. Då kan man sluta gråta och bita ihop istället resten av dagen och bara härda ut. . . . ..  

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du kommer må lite bättre senare idag vännen.. Jag slår dig en pling sen!! Vill höra allt om lindköping... =) Många kramar! Anna

2009-07-29 @ 09:46:40
Postat av: Marie

Åh det gör mig så ont att läsa det här. Jag skulle gärna ta halva din smärta om det vore möjligt. :(

2009-07-29 @ 09:49:10
Postat av: Anonym

Dessa dagar är hemska,förstår precis hur du känner och lider med dig.Det är dom här dagarna som man behöver tröst o hjälp att se framåt.Hoppas du har någon hos dig som kan krama dig. Skickar dig många tankar o kramar.A

2009-07-29 @ 10:39:18
Postat av: Nathalie

Nej mamma hade inte problem med armen mer än att den domnade bort då och då (samma sak med ansiktet, fick som myror) dessutom fick hon svårt att svälja, men allt det där blev mycket bättre med tiden. Nu har hon inga såna problem alls :) Förutom när hon är still för mycket. Jag tror man lär sig att hantera det och leva med det. Lär sig vad man måste göra för att klara av att leva fullt ut =)



Jag hoppas att de kan hitta vad det är för fel! Kan du inte använda den alls?

2009-07-29 @ 11:17:23
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Usch vad jobbigt du har det. Idag är en dålig dag för mig också - fast inte så illa som för dig. Ont i huvudet, nacken - skulle vilja lyfta av huvudet och lägga på en stol jämte mig för att få lite vila, det går ju inte att vila nacken när huvudet hela tiden sitter fast i nacken, domnande armar och en allmänt förlamande trötthet. På detta två barn på 5 år och 2,5 år som kräver sitt. Har blivit en del tårar idag... Två veckor kvar till nästa osetopatbesök...

Hoppas du snart mår bättre!!!

Kram Annelie

2009-07-29 @ 16:20:46
Postat av: En Oskriven Framtidd

Tack för ert otroliga stöd idag, jag behövde verkligen de!



Det har verkligen varit en riktig mardröms dag idag.. Tack för att ni finns!

2009-07-29 @ 19:37:12
URL: http://enoskrivenframtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0