Underbara mellandagar!

Jag bara älskar mellandagarna, inga krav på att befinna sig någonstans och en almenacka som är tom. Det händer typ bara två gånger om året, sommaren och julen. Fast att man går hemma och är sjukskriven så känns det inte så, min vardag och mitt jobb är att arbeta för att bli bättre. Det är den största investeringen man kan göra i sig själv och det är jobbigt nog. Fast jag bara kanske har två aktiviteter om dagen så är det för mig som en hel arbetsdag för er, för min kropp orkar inte mer än de två aktiviteterna för då är jag helt slut. Detta är nog det svåraste för alla runt omkring att förstå och inte lätt för mig heller att förklara.  

Så det jag tillbringar mina dagar till nu är att bara få prioritera mig själv för en gångs skull. Genom att vila och ligga under min svarta och gosiga värmefilt i soffan. Det var en väldigt bra julklapp från mamma och pappa att ge mig en filt med värme slingor i, jag bara älskar den. Den kan jag rekommendera starkt till både er oskadade och skadade vänner där ute!

Ha en god fortsättning alla mina kära läsare!


Kommentarer
Postat av: rosa

Jag fick oxå en värmefilt i julklapp, hur gosigt som helst! =)

2010-12-27 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0