Dags att ta tag i sitt liv igen...

Då var jullovet slut och det är dags att börja på rehab igen, vilket är detsamma som att ta tag i sitt liv och vardag igen. Vet inte vad som har hänt nu under lovet, när jag har läst mina intyg eller tänkt på vad som har hänt under hösten har det känts som att det var en annan person det handlade om. Det var inte mitt liv längre utan att jag stod utanför och tittade in på den som var drabbad. Kanske ett försvar för att få leva i en bubbla ett tag och inte behöva ta tag i allt....

Förutom detta har det varit jätte skönt att vara ledig i två veckor och slippa passa tider osv. Min kropp har verkligen behövt sova ut så jag har varit helt däckad på natten och förmiddagarna. Jag har hunnit träffa lite vänner och familj, men det viktigaste av allt jag har tagit dagen som det kommer. Jag har inte behövt planera så mycket utan bara tagit dagen som har kommit. Vi har varit och tittat på nyårsrevyn, som gav mig många härliga skratt. Lovets investering har varit en platt -tv till mitt rum, så jag slipper hålla på att byta scart kontakten varje gång jag ska vila.


Nu kommer en favorit i repris, veckoplanering!

MÅNDAG  Tid hos arbetsterapeuten.   

TISDAG  Ledig                                 

ONSDAG  Tid hos kuratorn                

TORSDAG  Operation av visdomstand

FREDAG Ledig                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0