Back in business!

Tänk vad snabbt man kommer in i vardagen igen!!!
Helt plötsligt är inte ens största bekymmer längre vad man ska välja på buffen till lunch och middag eller om man ska bada eller ligga kvar i solstolen eller inte. Istället har bekymrena byts ut till lite allvarligare karaktär igen, som om man ska opereras eller inte, vilken medicin som är aktuell istället för plåstrena, hur träningen i hösten ska se ut eller vad advokaten eller försäkringskassan vill veta med mera.

När jag kom hem i lördags kväll hade jag på en vecka samlat på mig tio viktiga brev från olika ställen och många missade samtal på mobilen. Det är ungefär hur min vardag ser ut eller rättare sagt allas vardag som är skadade eller sjuka. Hela tiden är det så många eller mycket som försöker fånga ens uppmärksamhet, men man klarar bara av att hantera hälften vilket gör att man hela tiden får sålla.

Nu är det bara att aceptera att min vardagen inte består av att ligga i en solstol hela dagen, utan istället försöka se till att leva länge på minnena och lugnet inombords som infann sig när man var iväg. Förhoppningsvis klarar jag mig länge på det, för att klara av allting som väntar i höst! Nu håller vi tummarna för att det blir en positiv höst!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser härligt ut på bilderna från Grekland..! Värmen brukar ju göra under för kroppen så jag hoppas att du mådde bättre där!! =) Jag håller tummarna för att du får en bra höst med mycket positiva framsteg!! Kramar!

2010-09-14 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0