Vilja utvecklas!

Idag klarade jag en sak som jag trodde vad omöjlig i mina egna ögon, varför sätta krokben för sig själv istället för att peppa. Man vill hela tiden utveckla efter sina egna förutsättningar, det gäller bara att tro på sig själv! Det är väl det alla människor lever för, genom att utveckla sig själv hittar man nya möjligheter, vänner, erfarenheter. För att få erfarenheter måste man ibland misslyckas och för att få nya vänner måste du utforska okänd mark , vilket från början inte alltid är helt lätt. För att våga göra detta måste du sträva efter något, där vår vilja att utvecklas är motorn i oss!

Förstod ni något av det där... det bara kom så jag hoppas att något är förståeligt!


Kommentarer
Postat av: Monique

Så klokt sagt-den där beskrivningen kommer jag att "citera" om jag får! Jag vet och förstår precis vad du menar.

2011-08-30 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0