Veckoschema 7 - 2011

Då var det dags för en ny vecka, lite annorlunda än de vanliga veckorna dock. På torsdag är det nämligen dags för mig att fylla 25 år, vilket inte egentligen är en så stor grej. För mig finns det både en massa glädje inför denna dagen, men även en viss sorg. Jag brukar inte tillåta mig själv att tänka över hur annorlunda livet har blivit pga olyckan, men inför 25 års dagen har det blivit ett vimmel av känslor inom mig. Anledningen till detta är väl att jag trodde mitt liv skulle se annorlunda ut när jag fyllde 25 än vad det faktiskt är. Det enda som överenstämmer är att jag har min utbildning, min familj och vänner. Jag hade väl drömmar om att jag skulle ha utbildning, arbete, eget boende, påbörjat en egen famlij vid den här åldern.

Livet blev väl inte riktigt så och egentligen är det så dumt mot en själv att bygga upp mål relaterat till en ålder. Det går ju inte att ändra denna gången, nu gäller det bara att sträva efter det som jag trodde att jag skulle ha nu i framtiden. Åldersnoja eller vad då!

MÅNDAG  Akupunktur hos sjuksköterska Monica.

TISDAG  Färga fransar och bryn hos Sara.

ONSDAG  Tejp hos sjukgymnast Ia och besök hos arbetsterapeut Karin.

TORSDAG  Födelsedag!

FREDAG  Ledig

LÖRDAG Fira med släkten. 

SÖNDAG  Vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0