..................

Det nya året börjar med förändringens tid och i huvudet är det mycket tankar och oro som far omkring kors och tvärs. Man vänder på saker och ting tills man blir grå hårig och står åt alla håll för att allt ska bli så bra som möjligt, men utan att komma fram till ett svar. För mycket som hänger löst i luften, innan man kan få allting att bli bra igen. För jag vet ju hur bra det kan kännas nu, vill inte förlora en del av mig själv igen och gå tillbaka till hur det var från början....

Jag måste få vara jag!

 


Kommentarer
Postat av: Ann

En svår men bra bok för oss som inte mår hundra!Secret.hemligheten.Den lär oss tänka på ett för oss bra sätt.

2011-01-05 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0