Mötet gick bra!

Just nu känner jag mig glad! Mötet idag med min coach och kollega på arbetsträningen gick bra och alla var nöjda och glada. Till hösten blir det fortsatt arbetsträningen med 2 timmar per dag under tre dagar i veckan, vilket känns som en lagom nivå just nu för min kropp. Var allt lite nervös att jag skulle bli tvingad till mer än vad jag orkar i nuläget. Tanken är att jag ska vara två dagar på kontoret och en dag ute i verksamheten och kombinera detta! Jag behöver ju prova för att se vad jag klarar av och inte, för att veta hur det ska gå i framtiden! Det största problemet nu verkar vara att få fram en bra arbetsstol för att klara av kontorsuppgifterna, någon som har något förslag hur man kan få hjälp att köpa in det?

Men just nu ska jag bara vara glad och nöjd över att det arbetsträningen känns bra och att det är något roligt som händer i mitt kaotiska skadeliv! En trumpet fanfar för det eller!!!


Kommentarer
Postat av: monique

Hej vännen!

Så glad för din skull att det har gått så här bra trots allt annat som tagit massor av din kraft.Jag är inte det minsta överraskad att de är nöjda och att de vill ha dig kvar! Så roligt att se att du kan känna dig nöjd. Kanske kan försäkringsbolaget "finansiera " stolen?

Kram....

2011-06-15 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0