Blir så trött......

Ibland blir man så trött på att man ska behöva stånga sig fram för att allt i ens liv ska fungera.  Varför ska jag som sjuksköterska behöva vara överduktig, bara för jag har en arm! Jag behöver bevisa att jag klarar mitt jobb vilket är något alla behöver, men ibland räcker inte det utan jag behöver bevisa det om och om igen. Inte ens då ibland räcker det till!!!!

Hur ska jag någonsin kunna få ett jobb som sjuksköterska när jag inte får möjlighet att utvecklas i mitt arbete. Varför är man i en gråzon bara för att man inte har ett fast arbete, men hur ska man kunna få ett och veta att man klarar av det om man inte får försöka göra allt vad arbetet innebär. En snickrare får snickra, är det andra regler bara för att jag arbetar med människor?

Ibland blir man bara så ledsen då man kämpar med näbbar och klor, men det räcker ändå inte till!! Snälla låt mig bara få sköta mitt jobb, som jag vet att jag faktiskt kan om jag bara får möjligheten fullt ut!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0