.................

Efter att ha avreagerat sig igår för att det blev för mycket saker att hantera, är det idag dags att börja motivera sig igen. Jag vet att det inte finns något alternativ mer än att kämpa vidare för sina rättigheter och för att få det alla andra får automatiskt i sin vardag, men ibland bara känner man för att strunta i allt.

Ibland kommer man till en punkt där man känner att man inte har någon ork och energi alls kvar, då det känns som att man inte kommer någonstans och blir motarbetad hela tiden. Ändå vet jag att jag måste fortsätta att kämpa vidare för att bygga upp mitt liv. Någonstans måste jag väl passa in i det yrke som jag valt, tänk vad lätt allt hade varit om arbetsgivare, människor i ens omgivning såg ens kompetens och vad man kan istället för att se hinder.

Nya tag, nya tag, allt som jag har byggt upp ska inte bara raseras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0