Den gamla jag för en dag!

Idag ska jag bara vara mig själv, bara Therese. Den gamla Therese bestod bara av mig själv, av någon som inte hade en konflikt i sig själv. Den nya Therese består av en skadad sida och min gamla sida, som hela tiden kämpar mot varandra att ta plats. Från början vann den skadade sidan hela tiden för smärtan och trötthet gick inte att hantera. Ju mer tiden har gått desto mer har den gamla delen kommit tillbaka, min personlighet och den jag egentligen vill vara. Jag kan styra den skadade sidan från att ta plats mer och mer. Trots det kan jag aldrig ta bort den helt, för det är bara att acceptera att den är en del av mig. Vissa dagar måste jag trots det bara få vara den gamla Therese och nochalera den skadade sidan, för att känna mig lite mer hel igen! Lät kanske helt konstigt det här, men det är så jag känner!

Lånade en bild från en annan blogg, för att visa att man kan vara två delar i en person!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0