Den lilla grå musen!

Ibland känner man sig som en liten grå mus, som är instängd i ett litet hörn. Så liten och svag, men ändå så stark och envis. Någon som gör allt för att överleva, trots att den blir fångad gång på gång. Man tror att den är död för ett tag, men helt plötsligt bara reser den sig upp igen då den bara spelade död för att överleva.

När man har ett handikapp eller skada känner man sig oftast väldigt liten pga att samhället inte riktigt är anpassat efter oss som behöver göra saker annorlunda. Just nu känner jag mig som den lilla musen i hörnet som inte vet hur jag ska komma ut, men jag vet också att jag förr eller senare kommer att hitta en ny teknik för att överleva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0